دریافت فایل پاورپوینت درمان شناختی رفتاری با زوجین

دانلود پاورپوینت با موضوع درمان شناختی رفتاری با زوجین ، با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش، بخشی از پاورپوینت : ارتباط چیست؟ منظور از ارتباط در مصاحبه بالیپاورپوینت درمان شناختی رفتاری با زوجین|39035091|daryanakhoda|روانشناسی , علوم تربیتی , درمان شناختی رفتاری با زوجین, دانلود پاورپوینت درمان شناختی رفتاری با زوجین, پاورپوینت در مورد درمان شناختی رفتاری با زوجین, تحقیق درمان شناختی رفتاری با زوجین, پاورپوینت درباره درمان شناختی رفتاری با زوجین, پاورپوینت راجع ب,,,
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت درمان شناختی رفتاری با زوجین آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
/روانشناسی بالینی/روانشناسی چیست/سایت روانشناسی/روانشناسی پزشکی/ترفند روانشناسی/روانشناسی تست/کاربرد روانشناسی/روانشناسی رشته/نظرات دانشجویان رشته علوم تربیتی/علوم تربیتی چیست/کارشناسی علوم تربیتی/علوم تربیتی دانشگاه آزاد/حقوق دانشجویان رشته علوم تربیتی/علوم تربیتی آموزش و پرورش ابتدایی/علوم تربیتی پیام نور/کدام گرایش رشته علوم تربیتی بهتر است/دانلود رایگان کتاب زوج درمانی شناختی رفتاری/دانلود کتاب زوج درمانی شناختی رفتاری پیشرفته/کتاب خانواده درمانی شناختی رفتاری/ایرانداک/مقاله در مورد پاورپوینت/پاورپوینت چیست/کاربرد پاورپوینت/پاورپوینت با گوشی/نصب پاورپوینت/پاورپوینت چیست pdf/نمونه پاورپوینت/مزایای استفاده از پاورپوینت در تدریس/

دانلود پاورپوینت با موضوع درمان شناختی رفتاری با زوجین،
با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش،

بخشی از پاورپوینت :
ارتباط چیست؟
منظور از ارتباط در مصاحبه بالینی، فرایندی است که از
ابتدای جلسه شروع شده و تا انتها ادامه دارد و عموماً باعث ایجاد احساس
راحتی در مراجعین و به دنبال آن بیان اطلاعات به شیوه کاملتر توسط آنها می
شود.
اهداف برقراری ارتباط در مشاوره با زوج
اعتبار بخشی به درمانگر
ایجاد یک جو امن
ایجاد رابطه همکارانه با زوج
ارزیابی و کسب اطلاعات
درک درست درمانگر از مسائل مراجعین
ایجاد امید
ایجاد انگیزه برای تغییر
اصول درمان شناختی رفتاری
1.شناختها،
رفتار و هیجان را تعیین میکنند ولی رفتار معیوب و هیجان منفی خود باعث
تشدید شناختهای منفی ، تحریف شده و ناکارآمد می شوند.
2.نظام پردازش
اطلاعات میتواند در تمامی سطوح، از جمله ادراک، توجه، حافظه و تعبیر و
تفسیر دچار تحریف و سویمندی شده و انتخابی عمل کند.
3.نظام پردازش اطلاعات قابلیت اصلاح نیز دارد.
4.اصلاح نظام پردازش اطلاعات با روش رایج در علم یعنی فرضیه آزمایی انجام میشود.
5.اگرچه شناختها به ظاهر در دسترس نیستند، ولی روشهای علمی و عینی برای شناسایی، کمک کردن و پیگیری تغییرات آنها وجود دارد