دریافت فایل پاورپوینت بهبود مستمر (كايزن) چیست

دانلود ، با فرمت ppt و در 52 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: كايزن چيست ؟ كايزن تركيبي دو كلمه اي از يك مفهوم ژاپني است كه تعريف آن تغيير به سمت بهترپاورپوینت بهبود مستمر (كايزن) چیست|39044420|daryanakhoda|بهبود مستمر (كايزن) چیست, دانلود پاورپوینت بهبود مستمر (كايزن) چیست, پاورپوینت در مورد بهبود مستمر (كايزن) چیست, تحقیق بهبود مستمر (كايزن) چیست, پاورپوینت درباره بهبود مستمر (كايزن) چیست, پاورپوینت راجع به بهبود مستمر (كايزن) چیست, پاورپوینت آماده به,,,
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت بهبود مستمر (كايزن) چیست آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
/کایزن چیست/چرخه بهبود مستمر رضایت مشتری/بهبودی مستمر/اصول کایزن/مفهوم کایزن در مدیریت کیفیت/معایب کایزن/انواع کایزن/چرخه کایزن/پاورپوینت آماده درسی رایگان/پاورپوینت آماده رایگان/قالب پاورپوینت حرفه ای رایگان/پاورپوینت آماده زیبا/نمونه پاورپوینت حرفه ای/دانلود قالب پاورپوینت ساده و شیک رایگان/قالب پاورپوینت درسی/نمونه پاورپوینت های زیبا/

دانلود ،
با فرمت ppt و در 52 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
كايزن چيست ؟
كايزن تركيبي دو كلمه اي از يك مفهوم ژاپني است كه تعريف
آن تغيير به سمت بهتر شدن يا بهبود مستمر و تدريجي است. در واقع كايزن بر
اين فلسفه استوار است كه براي ايجاد بهبود در سازمان ها لازم نيست به دنبال
تغييرات انفجاري يا ناگهاني باشيم، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح به شرط
آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقاي بهره وري را در سازمان ها به ارمغان
خواهد آورد.
KAI+ ZEN= KAIZEN
معنی كايزن : کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران کارکنان و کارگران را در بر می گیرد.
فلسفه
کایزن : براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی
اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد. فرهنگ کایزن و
تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است
تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر از مدیر
بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد.
اهداف کایزن
1-بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات
2-به صفررساندن ضایعات
3- تامین رضایت مشتری
در
فلسفه کایزن به رضایت مشتری توجه خاصی شده است که برای دستیابی به این هدف
از روشهای سه گانه : بهبود،تضمین،کنترل کیفیت استفاده میشود.